Subject: Hara lahe veekvaliteet
From: "Margus Kirss" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 12:00:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun teie poole, et tellida suplusvee proovi Hara lahe Hara küla
osasse. Nimelt käivad seal inimesed ujumas, aga ranna alal karjatatakse ka
veiseid ning on teada, et ka veised pääsevad merre. On suur kahtlus ka, et
veiste poolt tekkiv väljaheide võib sattuda ka merre. Selle tõttu soovime
tellida veeproovi, et kindlaks teha, kas inimestele on seal vees ujumine
ohutu.

Lugupidamisega,

Margus Kirss

keskkonnaspetsialist
Kuusalu Vallavalitsus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
606 6391
 <http://www.kuusalu.ee/> www.kuusalu.ee
Mõisa tee 17| Kiiu alevik | 74604 Kuusalu vald | Harju maakond

 <https://www.facebook.com/Kuusalu-vald-161786783965582>